Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidkulturen... va f-n hände?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="a_ahlnas" data-source="post: 413570"><p>Det handlar ju fan inte om någon attityd? det handlar om ens stil!. Ska jag börja åka tajt bara för att en kille på freeride tycker att stora kläder direkt kopplas till gangsta wannabe stuk.</p><p>Jag har stora skidkläder för jag tycker det är skönare, gogglarna under för att de är snyggare, bandana för den har funktion och de är snyggt. Inte bandana för att 50 cent har det i sin musikvideo. isåfall hade jag ju åkt runt släpandes på några lättkläda "hoes" också. </p><p></p><p>Däremot kan det ha med att göra att man gillar hiphop och klär sig hiphop. precis som svartrockare klär sig på ett sätt. jag däremot kör tilvardags relativt tajta jeans och stor tröjja och i skidbacken stora kläder, jag lyssnar på allt från vincent till the strokes till classified till big pun. Så för mig har det att göra med vad jag tycker är snyggt. Och vaddå har inte med skidåkning att göra. vem bestämmer att tajt har med skidåkning att göra? att jofa klot har med skidåkningen att göra. Alla har olika stilar thats it. SOm H-T säger ska man bara ha berg och pister på skidorna. utväckla..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="a_ahlnas, post: 413570"] Det handlar ju fan inte om någon attityd? det handlar om ens stil!. Ska jag börja åka tajt bara för att en kille på freeride tycker att stora kläder direkt kopplas till gangsta wannabe stuk. Jag har stora skidkläder för jag tycker det är skönare, gogglarna under för att de är snyggare, bandana för den har funktion och de är snyggt. Inte bandana för att 50 cent har det i sin musikvideo. isåfall hade jag ju åkt runt släpandes på några lättkläda "hoes" också. Däremot kan det ha med att göra att man gillar hiphop och klär sig hiphop. precis som svartrockare klär sig på ett sätt. jag däremot kör tilvardags relativt tajta jeans och stor tröjja och i skidbacken stora kläder, jag lyssnar på allt från vincent till the strokes till classified till big pun. Så för mig har det att göra med vad jag tycker är snyggt. Och vaddå har inte med skidåkning att göra. vem bestämmer att tajt har med skidåkning att göra? att jofa klot har med skidåkningen att göra. Alla har olika stilar thats it. SOm H-T säger ska man bara ha berg och pister på skidorna. utväckla.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidkulturen... va f-n hände?
Tillbaka
Topp