Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidkulturen... va f-n hände?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Setermaan" data-source="post: 414578" data-attributes="member: 76154"><p>Nu förstår jag inte riktigt varför man stör sig på hur Colby West klär sig när han åker skidor så pass bra som han gör. Jag kan fatta om man stör sig på attityden, men den kan ju vara lika dålig hos hurtiga toppbestigare eller söndagsåkare med de nyaste racingskidorna. Varför ha racingskidor när man inte kan använda dem?, samma sak.</p><p></p><p>Jag skiter i hur folk klär sig så länge de är trevliga och inte klistrar på en massa attityd, oavsett om det skulle va en svartrockare eller backhoppare. Man kan ju störa sig på allt bara man anstränger sig, eller hur?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Setermaan, post: 414578, member: 76154"] Nu förstår jag inte riktigt varför man stör sig på hur Colby West klär sig när han åker skidor så pass bra som han gör. Jag kan fatta om man stör sig på attityden, men den kan ju vara lika dålig hos hurtiga toppbestigare eller söndagsåkare med de nyaste racingskidorna. Varför ha racingskidor när man inte kan använda dem?, samma sak. Jag skiter i hur folk klär sig så länge de är trevliga och inte klistrar på en massa attityd, oavsett om det skulle va en svartrockare eller backhoppare. Man kan ju störa sig på allt bara man anstränger sig, eller hur? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidkulturen... va f-n hände?
Tillbaka
Topp