Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidkulturen... va f-n hände?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="alleballe89" data-source="post: 414922" data-attributes="member: 80940"><p>Skit sånt liv d kan ble över lite kläder!!!!</p><p>Ja e i och för sig en 18 årig kille med dyslexi så ni behöver ente lyssna/läsa. Men jag lyssnar på metal klär mig som en emo, i tröjor som har tryck med de band jag lyssnar på och allt är baggy eftersom ja e tvungen för ja e så pass liten i växten så nästan inga kläder passar o då tycker ja d e bättre att gå i förstora kläder än för små..... Så ser ni mig i backen så kanske ni tar mig som en hiphoppare men om ja tar av mig jackan så ser ni att jag e så långt ifrån hiphoppare man kan komma... Så allt d här me stil bara släpp d man kan ente diskutera sånt "smaken e som baken"</p><p>puss haj!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="alleballe89, post: 414922, member: 80940"] Skit sånt liv d kan ble över lite kläder!!!! Ja e i och för sig en 18 årig kille med dyslexi så ni behöver ente lyssna/läsa. Men jag lyssnar på metal klär mig som en emo, i tröjor som har tryck med de band jag lyssnar på och allt är baggy eftersom ja e tvungen för ja e så pass liten i växten så nästan inga kläder passar o då tycker ja d e bättre att gå i förstora kläder än för små..... Så ser ni mig i backen så kanske ni tar mig som en hiphoppare men om ja tar av mig jackan så ser ni att jag e så långt ifrån hiphoppare man kan komma... Så allt d här me stil bara släpp d man kan ente diskutera sånt "smaken e som baken" puss haj!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidkulturen... va f-n hände?
Tillbaka
Topp