Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidlängd?? Akut hjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="punkjumpup" data-source="post: 1277877" data-attributes="member: 186090"><p>Hade jag kunnat teståka så skulle jag naturligtvis göra det, för det är som du säger. Hade jag inte åkt skog skulle jag känna mig mer säker på en längre skida, men som läget är så blir det ju lite hoppsvängar osv. Men någonstans måste man ju kompromissa.</p><p></p><p>Edit: Det klart, jag skulle ju kunna vänta till nästa års organiserade skidtester... Även om man naturligvis vill ha nya skidor helst igår.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="punkjumpup, post: 1277877, member: 186090"] Hade jag kunnat teståka så skulle jag naturligtvis göra det, för det är som du säger. Hade jag inte åkt skog skulle jag känna mig mer säker på en längre skida, men som läget är så blir det ju lite hoppsvängar osv. Men någonstans måste man ju kompromissa. Edit: Det klart, jag skulle ju kunna vänta till nästa års organiserade skidtester... Även om man naturligvis vill ha nya skidor helst igår. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidlängd?? Akut hjälp
Tillbaka
Topp