Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skidlängd - how hard can it be?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jag_alskar_skidor" data-source="post: 1085408" data-attributes="member: 70347"><p>Tack för alla svar!</p><p></p><p>Med stundande Österrike-resa beställde jag ett par Racetiger i 165cm från Sport-Bittl idag (de började dessutom ta slut i lager). Om de kommer förvandlas till widow-makers efter lunch återstår att se, men Åre Skidsport skriver iaf att "Racetigern tar dig ner säkert i den isigaste pisten men även i en uppåkt mjuk backe v9 i Åre!" och det lät lovande. Tror jag kommer bli för besviken på kompromissen när jag verkligen vill ligga på ordentligt i fina backar med ett par andra och om inte annat lär jag få benträning inför cykelsäsongen av guds nåde. Blir det helt omöjligt antar jag att cyklisternas ekvation n+1 (antalet cyklar du behöver = n + 1 där n = antalet cyklar du har idag) gäller även på skidor, och då är det ju bra att jag inte redan står med en kompromiss.</p><p></p><p>Tack igen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jag_alskar_skidor, post: 1085408, member: 70347"] Tack för alla svar! Med stundande Österrike-resa beställde jag ett par Racetiger i 165cm från Sport-Bittl idag (de började dessutom ta slut i lager). Om de kommer förvandlas till widow-makers efter lunch återstår att se, men Åre Skidsport skriver iaf att "Racetigern tar dig ner säkert i den isigaste pisten men även i en uppåkt mjuk backe v9 i Åre!" och det lät lovande. Tror jag kommer bli för besviken på kompromissen när jag verkligen vill ligga på ordentligt i fina backar med ett par andra och om inte annat lär jag få benträning inför cykelsäsongen av guds nåde. Blir det helt omöjligt antar jag att cyklisternas ekvation n+1 (antalet cyklar du behöver = n + 1 där n = antalet cyklar du har idag) gäller även på skidor, och då är det ju bra att jag inte redan står med en kompromiss. Tack igen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skidlängd - how hard can it be?
Tillbaka
Topp