Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidlängd i off-pisten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 73075" data-attributes="member: 33485"><p>Längre skidor ger ju bättre bärighet, längre svänga, högre fart o bättre stabilitet i lufte... alltså är det bara bra med långa skidor i offpisten =) är 170 kör på 175 PR som jag tyvärr mest använder i park, det finnsi ngen offpist där jag bor, på internat i östergötland =( fast ska till stryn i sommmar o skall innan dess ha inhandlat ett par styvare lagg o så ett par völkl gotama i längden ca: 1.5-2 deci längre än mig själv =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 73075, member: 33485"] Längre skidor ger ju bättre bärighet, längre svänga, högre fart o bättre stabilitet i lufte... alltså är det bara bra med långa skidor i offpisten =) är 170 kör på 175 PR som jag tyvärr mest använder i park, det finnsi ngen offpist där jag bor, på internat i östergötland =( fast ska till stryn i sommmar o skall innan dess ha inhandlat ett par styvare lagg o så ett par völkl gotama i längden ca: 1.5-2 deci längre än mig själv =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidlängd i off-pisten?
Tillbaka
Topp