Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidlängd - vikt vs. längd (på mig)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 142785" data-attributes="member: 46762"><p>Att jag inte tänkte på det MnO, bra tänkt!</p><p></p><p>...och bra jobb Peter! Undrar bara om uträkningarna verkligen stämmer?<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Who knows!?</p><p></p><p>De sätter ju ut styvhet på pjäxan, varför inte på skidan också? Det är ju det som ger egenskaperna i en skida!</p><p></p><p>Jäkligt spännande detta, kan nog bli riktigt kul att följa utvecklingen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 142785, member: 46762"] Att jag inte tänkte på det MnO, bra tänkt! ...och bra jobb Peter! Undrar bara om uträkningarna verkligen stämmer?:) Who knows!? De sätter ju ut styvhet på pjäxan, varför inte på skidan också? Det är ju det som ger egenskaperna i en skida! Jäkligt spännande detta, kan nog bli riktigt kul att följa utvecklingen... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidlängd - vikt vs. längd (på mig)
Tillbaka
Topp