Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidlängd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr_Snow" data-source="post: 144339" data-attributes="member: 12536"><p>Hur åker du? Aggressivt? Avslappnat?</p><p>Det är ju en midfat som skulle funka bra utanför pisten (men jag låter det vara osagt eftersom jag inte åkt skidan). Åker du mest pist och park, satsa på 174. Åker du mer offpist och lite park, ta 182. Var helt ärlig mot dig själv när du bestämmer dig, inga önsketankar om 100% offpist. Återigen, det är svårt att köpa ett par skidor som fungerar perfekt i alla lägen.</p><p></p><p>//Dr. Snow</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr_Snow, post: 144339, member: 12536"] Hur åker du? Aggressivt? Avslappnat? Det är ju en midfat som skulle funka bra utanför pisten (men jag låter det vara osagt eftersom jag inte åkt skidan). Åker du mest pist och park, satsa på 174. Åker du mer offpist och lite park, ta 182. Var helt ärlig mot dig själv när du bestämmer dig, inga önsketankar om 100% offpist. Återigen, det är svårt att köpa ett par skidor som fungerar perfekt i alla lägen. //Dr. Snow [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidlängd?
Tillbaka
Topp