Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidlängd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 406902" data-attributes="member: 73781"><p>Svårt eftersom du är så lång men smal. Mycke lättare för oss långa tjockisar!! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Skulle ändå säga att du bör gå på längre skidor för du kommer att biffa till dig under dom närmsta tre åren, kanske till och med växa ett par cm till. Så kör du på något runt 185 som inte är mjukt eller max medium flex.</p><p></p><p>Tex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 406902, member: 73781"] Svårt eftersom du är så lång men smal. Mycke lättare för oss långa tjockisar!! ;) Skulle ändå säga att du bör gå på längre skidor för du kommer att biffa till dig under dom närmsta tre åren, kanske till och med växa ett par cm till. Så kör du på något runt 185 som inte är mjukt eller max medium flex. Tex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidlängd?
Tillbaka
Topp