Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidlängd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blidee" data-source="post: 810340" data-attributes="member: 76971"><p>Den gav mig det resultatet jag ville ha, alltså ungefär det jag använder nu och trivs med... Skidlängd hör väl ganska mkt ihop med vilken nivå du ligger på åkmässigt. Bättre åkare - längre skidor, förenklat. </p><p></p><p>Hade jag vart du hade jag köpt 185orna före 177orna, kommer jag inte ihåg helt fel så är det även lite rocker på årets modell? Detta gör ju att åkytan blir kortare på hårt underlag. Jag hade, som sagt, tagit 185orna om jag var du.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blidee, post: 810340, member: 76971"] Den gav mig det resultatet jag ville ha, alltså ungefär det jag använder nu och trivs med... Skidlängd hör väl ganska mkt ihop med vilken nivå du ligger på åkmässigt. Bättre åkare - längre skidor, förenklat. Hade jag vart du hade jag köpt 185orna före 177orna, kommer jag inte ihåg helt fel så är det även lite rocker på årets modell? Detta gör ju att åkytan blir kortare på hårt underlag. Jag hade, som sagt, tagit 185orna om jag var du. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidlängd
Tillbaka
Topp