Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidlärare - dra av skidutrustning på bolaget?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pickpack" data-source="post: 1069921" data-attributes="member: 121701"><p>Det var det jag och min ekonomiperson kom fram till iaf, med hjälp av en av Skatteverkets vägledningar som de ger ut. Det går inte att 100% lita på SKV:s handledare då det inte är de som slutligen gör granskningen och de inte är insatta i ditt specifika fall.</p><p></p><p>Det är säkert så att ditt och mitt fall skiljer sig åt, så att du kan göra som du gör och jag gjorde som jag gjorde, för säkerhets skull. Min poäng var helt enkelt att det inte går att säga att man kan köpa hur många prylar som helst för 0.5 PBB styck - det funkar inte så. Man måste se till helheten också.</p><p></p><p>.pp</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pickpack, post: 1069921, member: 121701"] Det var det jag och min ekonomiperson kom fram till iaf, med hjälp av en av Skatteverkets vägledningar som de ger ut. Det går inte att 100% lita på SKV:s handledare då det inte är de som slutligen gör granskningen och de inte är insatta i ditt specifika fall. Det är säkert så att ditt och mitt fall skiljer sig åt, så att du kan göra som du gör och jag gjorde som jag gjorde, för säkerhets skull. Min poäng var helt enkelt att det inte går att säga att man kan köpa hur många prylar som helst för 0.5 PBB styck - det funkar inte så. Man måste se till helheten också. .pp [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidlärare - dra av skidutrustning på bolaget?
Tillbaka
Topp