Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidlärare Hemsedal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LimpanHermansson" data-source="post: 1090367" data-attributes="member: 140218"><p>Hej!</p><p>Jag var i Hemsedal förra året, 16/17 från december till början av april. Jag kan absolut rekommendera det!</p><p>Jag jobbade dock inte på Skistar, utan i en skiduthyrning nere i byn. Men tänkte att jag iallafall kan dela med mig av säsong i allmänt i Hemsedal.</p><p>Skidåkningen var fantastisk, oavsett om du vill åka puder, park eller pist. Väldigt öppna ytor som ger möjlighet till lättåtkomliga puderåk. Dock hade vi inte mycket snö, men dom gångerna det dumpade blev det heldagar utanför pisten.</p><p>Nere i byn (5 minuter från backen med bil, 20 min promenad) är det bra uteliv. Alla säsongare går ut på söndagar och onsdagar då det är s.k Bransje. Bransje är på olika uteställen varje gång och de flesta säsongare samlas där då. </p><p></p><p>Jag var helt vilse förra året när jag letade ställen att säsonga på, så jag hoppas detta hjälper något sånär!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LimpanHermansson, post: 1090367, member: 140218"] Hej! Jag var i Hemsedal förra året, 16/17 från december till början av april. Jag kan absolut rekommendera det! Jag jobbade dock inte på Skistar, utan i en skiduthyrning nere i byn. Men tänkte att jag iallafall kan dela med mig av säsong i allmänt i Hemsedal. Skidåkningen var fantastisk, oavsett om du vill åka puder, park eller pist. Väldigt öppna ytor som ger möjlighet till lättåtkomliga puderåk. Dock hade vi inte mycket snö, men dom gångerna det dumpade blev det heldagar utanför pisten. Nere i byn (5 minuter från backen med bil, 20 min promenad) är det bra uteliv. Alla säsongare går ut på söndagar och onsdagar då det är s.k Bransje. Bransje är på olika uteställen varje gång och de flesta säsongare samlas där då. Jag var helt vilse förra året när jag letade ställen att säsonga på, så jag hoppas detta hjälper något sånär! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidlärare Hemsedal
Tillbaka
Topp