Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidlärare i St Anton och ngn att dela boende med
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hampusK" data-source="post: 485171" data-attributes="member: 57061"><p>Hej </p><p>Ska ner till St Anton och jobba som skidlärare! men har Inget boende mellan den 14-dec och till Januari iaf! som om ngn vill hyra ut en madrass eller liknande så vore det fint ! gärna med tak över huvudet! Kan tänka mig att bo med er hela säsongen! </p><p></p><p>Ingen annan som ska ner på deras kurs 5-14 dec? </p><p></p><p>msn hampuskarlsson350@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hampusK, post: 485171, member: 57061"] Hej Ska ner till St Anton och jobba som skidlärare! men har Inget boende mellan den 14-dec och till Januari iaf! som om ngn vill hyra ut en madrass eller liknande så vore det fint ! gärna med tak över huvudet! Kan tänka mig att bo med er hela säsongen! Ingen annan som ska ner på deras kurs 5-14 dec? msn hampuskarlsson350@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidlärare i St Anton och ngn att dela boende med
Tillbaka
Topp