Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidlärare i St Anton och ngn att dela boende med
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rthq" data-source="post: 486005" data-attributes="member: 53035"><p>Hola,</p><p></p><p>st anton skischule fixar (mig veterligen) boende till alla skidlärare.</p><p>Ska du gå deras kurs och jobba för dem hela säsongen är boende från skidskolan garanterat inget problem, såtillvida inte mycket förändrats sen jag var där och jobbade för två år sen...</p><p></p><p>Ha kul! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rthq, post: 486005, member: 53035"] Hola, st anton skischule fixar (mig veterligen) boende till alla skidlärare. Ska du gå deras kurs och jobba för dem hela säsongen är boende från skidskolan garanterat inget problem, såtillvida inte mycket förändrats sen jag var där och jobbade för två år sen... Ha kul! :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidlärare i St Anton och ngn att dela boende med
Tillbaka
Topp