Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
skidlärare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="morgontrott" data-source="post: 470187" data-attributes="member: 54132"><p>tjenare alla skidgalna jävlar....</p><p></p><p>så då va de säsong igen, glaciären här i kaprun har öppnat sen ett par veckor o skidåkningen e super... ett litet dilemma har man dock, ja skulle vilja komma i kontakt me ett par skidlärare som kanske e sugna på att säsonga i saalbach.. ifall nån känner någon som e skidlärare eller ifall du e de så äre bara att höra av sig... skulle va jävligt kul me mer svenska/danska skidlärare här.... ha de gött</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="morgontrott, post: 470187, member: 54132"] tjenare alla skidgalna jävlar.... så då va de säsong igen, glaciären här i kaprun har öppnat sen ett par veckor o skidåkningen e super... ett litet dilemma har man dock, ja skulle vilja komma i kontakt me ett par skidlärare som kanske e sugna på att säsonga i saalbach.. ifall nån känner någon som e skidlärare eller ifall du e de så äre bara att höra av sig... skulle va jävligt kul me mer svenska/danska skidlärare här.... ha de gött [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
skidlärare
Tillbaka
Topp