Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidlärargymnasiet och andra tankar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sockerbiten2" data-source="post: 1048550" data-attributes="member: 91274"><p>Annars så kan man göra som jag gör! Jag går på ett gymnasie vid namn Fjällgymnasiet i Svenstavik några mil från klövsjö, Vemdalen, Storhogna och med 12 mil till åre. Gymnasiet är främst avsett för elitsatsningar inom Alpint och längdskidåkning men finns vanliga linjer också. Jag själv går hotell och turism med högskoleförberedande ämnena tillagda så att jag får full behörighet ändå! :D Grädden på moset är att jag valt till skidlärarutbildning som extrakurs. Så under min "prao" eller APL som det heter som jag har 5 veckor under vintern varje år så passar jag även på att ta SLAOS skidlärarutbildning via skolan på den plats där jag har APL:en... Funderar på att göra den i typ Åre eller kanske till och med utomlands om jag lyckas hitta någon plats! Hoppas du fick lite perspektiv ;D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sockerbiten2, post: 1048550, member: 91274"] Annars så kan man göra som jag gör! Jag går på ett gymnasie vid namn Fjällgymnasiet i Svenstavik några mil från klövsjö, Vemdalen, Storhogna och med 12 mil till åre. Gymnasiet är främst avsett för elitsatsningar inom Alpint och längdskidåkning men finns vanliga linjer också. Jag själv går hotell och turism med högskoleförberedande ämnena tillagda så att jag får full behörighet ändå! :D Grädden på moset är att jag valt till skidlärarutbildning som extrakurs. Så under min "prao" eller APL som det heter som jag har 5 veckor under vintern varje år så passar jag även på att ta SLAOS skidlärarutbildning via skolan på den plats där jag har APL:en... Funderar på att göra den i typ Åre eller kanske till och med utomlands om jag lyckas hitta någon plats! Hoppas du fick lite perspektiv ;D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidlärargymnasiet och andra tankar
Tillbaka
Topp