Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidlås
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrSpeed" data-source="post: 77269" data-attributes="member: 44450"><p>SV: Skidlås</p><p>Av: Toletoft Datum: 2005-01-17 12:23:57 </p><p> </p><p>Hur funkar låskolven i -30 och väta? sådana grejer ska gärna frysa fast om inte jag minns min garageport rätt...</p><p>Toletoft</p><p> </p><p>-----------------------------------------------------------------------</p><p>Låset fungerar säkert medan man är på After-ski.</p><p></p><p>Hur det fungerar i -30 och väta bryr jag mig inte om för vem f-n åker skidor då?</p><p>Väta vid -30 ? </p><p></p><p>(|;-)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrSpeed, post: 77269, member: 44450"] SV: Skidlås Av: Toletoft Datum: 2005-01-17 12:23:57 Hur funkar låskolven i -30 och väta? sådana grejer ska gärna frysa fast om inte jag minns min garageport rätt... Toletoft ----------------------------------------------------------------------- Låset fungerar säkert medan man är på After-ski. Hur det fungerar i -30 och väta bryr jag mig inte om för vem f-n åker skidor då? Väta vid -30 ? (|;-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidlås
Tillbaka
Topp