Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidlås?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 207018" data-attributes="member: 46762"><p>Jag håller med Peter_K... Inte direkt snyggt gjort Olle... Säg som det är, "du har designat och säljer en smått revolutionerande grej som bygger på ett nytt system. Här är sidan blablabla och har ni några frågor är det bara att fråga..." Nu känner inte jag mig så himla pigg på att köpa om den som äger det hela inte står för sin produkt.</p><p></p><p>Hur som helst... jag köpte ett vajerlås på Alpingaraget, tyckte det var snyggt och det verkar ju smart. har varit nöjd med det, skidorna var kvar ända fram tills jag sålde dem och det har fungerat smärtfritt. Numera använder det jag det på Friskis, smidigt att slippa nykeln ju!</p><p></p><p>Om ni köper ett vajerlås, tänk på följande:</p><p>- En flink och smidig person med Leatherman kan lätt knycka laggen.</p><p>- Ta inte vilket vajerlås som helst, se till att du köper ett bra. Jag köpte mitt på Alpingaraget och det märkte jag i efterhand att jag inte skulle ha gjort. De hade en kopia av DaKine's variant som var sämre i kvalité men dyrare... Alltså, kolla så att det är bra pris och bra kvalité! Skistore har bra tror jag.</p><p>- Kolla på vajern. Är den plastinfattad? Hur tjock är den? Tänk på råd nummer 1!</p><p>- Tro för all del att ett vajerlås räcker, det är bara en extra försäkring. Lås alltid fast det i någon ställning, gärna i någon annans skidor och se till så att vajern är rejält sträckt så att det blir svårare att knipsa/hantera...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 207018, member: 46762"] Jag håller med Peter_K... Inte direkt snyggt gjort Olle... Säg som det är, "du har designat och säljer en smått revolutionerande grej som bygger på ett nytt system. Här är sidan blablabla och har ni några frågor är det bara att fråga..." Nu känner inte jag mig så himla pigg på att köpa om den som äger det hela inte står för sin produkt. Hur som helst... jag köpte ett vajerlås på Alpingaraget, tyckte det var snyggt och det verkar ju smart. har varit nöjd med det, skidorna var kvar ända fram tills jag sålde dem och det har fungerat smärtfritt. Numera använder det jag det på Friskis, smidigt att slippa nykeln ju! Om ni köper ett vajerlås, tänk på följande: - En flink och smidig person med Leatherman kan lätt knycka laggen. - Ta inte vilket vajerlås som helst, se till att du köper ett bra. Jag köpte mitt på Alpingaraget och det märkte jag i efterhand att jag inte skulle ha gjort. De hade en kopia av DaKine's variant som var sämre i kvalité men dyrare... Alltså, kolla så att det är bra pris och bra kvalité! Skistore har bra tror jag. - Kolla på vajern. Är den plastinfattad? Hur tjock är den? Tänk på råd nummer 1! - Tro för all del att ett vajerlås räcker, det är bara en extra försäkring. Lås alltid fast det i någon ställning, gärna i någon annans skidor och se till så att vajern är rejält sträckt så att det blir svårare att knipsa/hantera... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidlås?
Tillbaka
Topp