Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidlås?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 207390" data-attributes="member: 53337"><p>Ett tips som faktiskt funkar ovanligt bra jämfört med å köpa grejjer är att du och en polare tar och sätter ihop varsina skidor, alltså han tar en av dig å du tar en av han, då är de juh ingen som vill sno ett par olika skidor? </p><p></p><p>säjj att du har skidor som heter 1 och hans heter 2, då står dom lixom 12......21 ingen som vill ha 2 olika skidor =)</p><p></p><p></p><p>har alltid funkat för mig å mina polare så de borde funkar för er!</p><p></p><p>PIIIS/ jäppänäjtår</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 207390, member: 53337"] Ett tips som faktiskt funkar ovanligt bra jämfört med å köpa grejjer är att du och en polare tar och sätter ihop varsina skidor, alltså han tar en av dig å du tar en av han, då är de juh ingen som vill sno ett par olika skidor? säjj att du har skidor som heter 1 och hans heter 2, då står dom lixom 12......21 ingen som vill ha 2 olika skidor =) har alltid funkat för mig å mina polare så de borde funkar för er! PIIIS/ jäppänäjtår [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidlås?
Tillbaka
Topp