Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidmusik? Hur kul som helst.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fiskfan" data-source="post: 96631" data-attributes="member: 57234"><p>Lite sent ute kanske men jag skulle vilja fråga CarlBauM hur man åker skidor till Meshuggah. Jag kan hålla med om att de är musikgenier som kan skapa musik som är bortom denna värld, men jag har ännu inte hört en låt med Meshuggah som inte går i 3/5-takt eller 4/6-takt eller någon annan "konstig" takt, det förefaller mig i logiken att det borde vara lättare att åka till något med lite mer (hmm hur ska jag säga) "stabil" takt (såsom 4-takt eller 2-takt).</p><p></p><p>Ber om ursäkt för denna lilla off-topic-utflykt, och är väl medveten om att jag nog inte kommer få svar, men var bara tvungen att fråga.</p><p></p><p>/JEns</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fiskfan, post: 96631, member: 57234"] Lite sent ute kanske men jag skulle vilja fråga CarlBauM hur man åker skidor till Meshuggah. Jag kan hålla med om att de är musikgenier som kan skapa musik som är bortom denna värld, men jag har ännu inte hört en låt med Meshuggah som inte går i 3/5-takt eller 4/6-takt eller någon annan "konstig" takt, det förefaller mig i logiken att det borde vara lättare att åka till något med lite mer (hmm hur ska jag säga) "stabil" takt (såsom 4-takt eller 2-takt). Ber om ursäkt för denna lilla off-topic-utflykt, och är väl medveten om att jag nog inte kommer få svar, men var bara tvungen att fråga. /JEns [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidmusik? Hur kul som helst.
Tillbaka
Topp