Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidor är jäkligt rare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jhei" data-source="post: 542582" data-attributes="member: 63853"><p>Shueluu</p><p></p><p>Är det någon som håller med mig om att de va sjukt mycket roligare att åka på dom gamla goda tiderna? </p><p>Under säsongen 05-06 hypades ju newschoolåkningen med kangaroon och sen dess känns det som att jibbing blivit alltmer av en sport. De är fan jävligt jobbigt o tänka på när man minns tillbaka till gamla tider, ex Absence och TBC. De har blivit på tok för seriöst.</p><p></p><p>Personligen är jag en avdankad oldboy och de skulle va fett om det finns nåra som håller med mig kvar på freeride.</p><p>hur ser framtiden ut egentligen?</p><p></p><p>fridens</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jhei, post: 542582, member: 63853"] Shueluu Är det någon som håller med mig om att de va sjukt mycket roligare att åka på dom gamla goda tiderna? Under säsongen 05-06 hypades ju newschoolåkningen med kangaroon och sen dess känns det som att jibbing blivit alltmer av en sport. De är fan jävligt jobbigt o tänka på när man minns tillbaka till gamla tider, ex Absence och TBC. De har blivit på tok för seriöst. Personligen är jag en avdankad oldboy och de skulle va fett om det finns nåra som håller med mig kvar på freeride. hur ser framtiden ut egentligen? fridens [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidor är jäkligt rare
Tillbaka
Topp