Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor Extream Patriot
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rabbit" data-source="post: 600263" data-attributes="member: 34110"><p>Förväntningar kan ju göra mycket. </p><p>Jag förväntade mig en allround-skida i mellanprisklassen med den försäljningsvänliga svängradien 17m och en liten twintip så man skulle kunna göra lite av varje med den och använda den varje dag i sverige om man inte var typen som ville ha räjsskidor i pisten och fetingar bredvid utan bara äga ett par skidor. (lång mening, tänkt att läsas med reklammakar-röst och utan andningspaus)</p><p></p><p>Utifrån detta så blev jag väldigt positivt inställd. </p><p>Är man 175cm lång så bör man nog ändå satsa på en Extrem Patriot i 181cm.</p><p></p><p>Jag tycker det känns logiskt att man tycker 191 är lite vek om man förväntat sig en skida av "big-mountain-charger"-typ och väger 90kg +.</p><p></p><p>fwiw</p><p></p><p>-snö</p><p>/r</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rabbit, post: 600263, member: 34110"] Förväntningar kan ju göra mycket. Jag förväntade mig en allround-skida i mellanprisklassen med den försäljningsvänliga svängradien 17m och en liten twintip så man skulle kunna göra lite av varje med den och använda den varje dag i sverige om man inte var typen som ville ha räjsskidor i pisten och fetingar bredvid utan bara äga ett par skidor. (lång mening, tänkt att läsas med reklammakar-röst och utan andningspaus) Utifrån detta så blev jag väldigt positivt inställd. Är man 175cm lång så bör man nog ändå satsa på en Extrem Patriot i 181cm. Jag tycker det känns logiskt att man tycker 191 är lite vek om man förväntat sig en skida av "big-mountain-charger"-typ och väger 90kg +. fwiw -snö /r [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor Extream Patriot
Tillbaka
Topp