Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor fall mot kakelgolv
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JensNilsson" data-source="post: 1096326" data-attributes="member: 164208"><p>Tja! Precis premiäråkt mina splitter nya Blizzard Bonafide helgrym skida btw. Kom hem och så dum som jag är stälde jag skidorna lutandes mot ytterdörren varpå dom föll rakt ner i kakelgolvet utanför när en person öppnade dörren. Har kollat dom noggrant och allt verkar ok utantill, behöver jag oroa mig för att nått gått sönder eller fått sprickor innuti? Tål skidor sånt? Det är ju inte sällan de välter från skidställ osv, men då faller de ju på snö! </p><p></p><p>Sjukt nojjig för att de inte ska va samma sak att åka på igen, alltså att de böjt till sig eller fått sprickor som jag inte kan se haha.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JensNilsson, post: 1096326, member: 164208"] Tja! Precis premiäråkt mina splitter nya Blizzard Bonafide helgrym skida btw. Kom hem och så dum som jag är stälde jag skidorna lutandes mot ytterdörren varpå dom föll rakt ner i kakelgolvet utanför när en person öppnade dörren. Har kollat dom noggrant och allt verkar ok utantill, behöver jag oroa mig för att nått gått sönder eller fått sprickor innuti? Tål skidor sånt? Det är ju inte sällan de välter från skidställ osv, men då faller de ju på snö! Sjukt nojjig för att de inte ska va samma sak att åka på igen, alltså att de böjt till sig eller fått sprickor som jag inte kan se haha. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor fall mot kakelgolv
Tillbaka
Topp