Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor fall mot kakelgolv
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hawk100" data-source="post: 1096513" data-attributes="member: 15720"><p>Bara att slänga skidorna direkt!! De kan ha fått mikrosprickor som visar sig först i extrema situationer.....</p><p>Tänk dig själv när du lättar över ett krön i störtloppsfart och skidorna plötsligt bara pulveriseras under dina fötter. Livsfarligt. Eller när du står i en isig 50-gradig colouir och hela stålkanten plötsligt vara släpper från resten av skidan.... Kan sluta hur illa som helst!</p><p>Skidor är ju ömtåliga precisionsintrument sammanfogade av tusentals små små delar och tål absolut inte att utsättas flr stötar och vibrationer.....</p><p>Det säkraste är förmodligen att du skickar dem till mig så jag kan se till att skidorna destrueras på ett ansvarsfullt sätt, helt utan kostnad dessutom!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hawk100, post: 1096513, member: 15720"] Bara att slänga skidorna direkt!! De kan ha fått mikrosprickor som visar sig först i extrema situationer..... Tänk dig själv när du lättar över ett krön i störtloppsfart och skidorna plötsligt bara pulveriseras under dina fötter. Livsfarligt. Eller när du står i en isig 50-gradig colouir och hela stålkanten plötsligt vara släpper från resten av skidan.... Kan sluta hur illa som helst! Skidor är ju ömtåliga precisionsintrument sammanfogade av tusentals små små delar och tål absolut inte att utsättas flr stötar och vibrationer..... Det säkraste är förmodligen att du skickar dem till mig så jag kan se till att skidorna destrueras på ett ansvarsfullt sätt, helt utan kostnad dessutom!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor fall mot kakelgolv
Tillbaka
Topp