Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor för Alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blidee" data-source="post: 881046" data-attributes="member: 76971"><p>Jag antar att det är en allroundskida du är ute efter, eller hade du tänkt köpa dig flera par skidor? Som allroundskida skulle jag inte välja rocker 2 eller bent chetler som nämns ovan, czar kan du kolla lite på kanske. </p><p></p><p>Jag håller med de andra som skrivit i tråden, mellan 110-115 är lagom som allroundskida. Mitt råd utöver det är, köp ett par turbindningar från början, Marker Baron eller Duke. Tycker du om att åka skidor mer än att festa så kommer du vilja prova på att tura förr eller senare och då har du nästan allt du behöver redan. Med Baron/Duke tappar du inget i åkning. inte nämnvärt på normal bummaråkningsnivå iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blidee, post: 881046, member: 76971"] Jag antar att det är en allroundskida du är ute efter, eller hade du tänkt köpa dig flera par skidor? Som allroundskida skulle jag inte välja rocker 2 eller bent chetler som nämns ovan, czar kan du kolla lite på kanske. Jag håller med de andra som skrivit i tråden, mellan 110-115 är lagom som allroundskida. Mitt råd utöver det är, köp ett par turbindningar från början, Marker Baron eller Duke. Tycker du om att åka skidor mer än att festa så kommer du vilja prova på att tura förr eller senare och då har du nästan allt du behöver redan. Med Baron/Duke tappar du inget i åkning. inte nämnvärt på normal bummaråkningsnivå iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor för Alperna
Tillbaka
Topp