Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor för Alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ShredTed" data-source="post: 881590" data-attributes="member: 37086"><p>tycker verkligen inte gotaman är för smal. Ska man ha ett par skidor är det lagom om du frågar mig. </p><p>Jag körde pro riders hela säsongen och kan säga att de ibland var dom lite smala när man körde fort i djupt men det var inte många dagar per år jag hade problem med det kontra hur många dagar jag kunde smacka förbi alla i branta hårdare partier. Sen var det rätt många gånger jag såg medelmåttiga åkare ligga på mage i puckelpisten med ganska feta skidor.</p><p></p><p>Jag kommer köra dicatorn som mina bredaste tílls jag har råd och köper ett par riktiga rocker för magiska dagar.</p><p></p><p>Men ja, du kan ju ta in våra argument sen får du som sagt prova dig fram och se vems resonemang du tycker passar bäst för dig. Det "optimala" är inte alltid vad man gillar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ShredTed, post: 881590, member: 37086"] tycker verkligen inte gotaman är för smal. Ska man ha ett par skidor är det lagom om du frågar mig. Jag körde pro riders hela säsongen och kan säga att de ibland var dom lite smala när man körde fort i djupt men det var inte många dagar per år jag hade problem med det kontra hur många dagar jag kunde smacka förbi alla i branta hårdare partier. Sen var det rätt många gånger jag såg medelmåttiga åkare ligga på mage i puckelpisten med ganska feta skidor. Jag kommer köra dicatorn som mina bredaste tílls jag har råd och köper ett par riktiga rocker för magiska dagar. Men ja, du kan ju ta in våra argument sen får du som sagt prova dig fram och se vems resonemang du tycker passar bäst för dig. Det "optimala" är inte alltid vad man gillar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor för Alperna
Tillbaka
Topp