Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor för en säsong i Anton, vilka tycker ni?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Peter_K" data-source="post: 229659" data-attributes="member: 26232"><p>Tja, det där kan tyvärr du bara svara på genom att testa skidorna själv . Precis som easyD skrev som kommentar till mitt inlägg är nog inte Atomic Big Daddy det första man ska rekommendera någon som aldrig åkt puder men jag tycker det kan vara värdefullt att testa den för att få känna på hur väldigt olika skidor beter sig.</p><p></p><p>FF har rätt i att Atuan är väldigt mjuk och kanske inget för dig. Som skida för att lära sig åka offpist är den grym men du kommer nog att uppleva den som väldigt fladdrig efter ett tag när du åkt mer och fått ordning på tekniken. Samma lär gälla för Salomon Gun Lab.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peter_K, post: 229659, member: 26232"] Tja, det där kan tyvärr du bara svara på genom att testa skidorna själv . Precis som easyD skrev som kommentar till mitt inlägg är nog inte Atomic Big Daddy det första man ska rekommendera någon som aldrig åkt puder men jag tycker det kan vara värdefullt att testa den för att få känna på hur väldigt olika skidor beter sig. FF har rätt i att Atuan är väldigt mjuk och kanske inget för dig. Som skida för att lära sig åka offpist är den grym men du kommer nog att uppleva den som väldigt fladdrig efter ett tag när du åkt mer och fått ordning på tekniken. Samma lär gälla för Salomon Gun Lab. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor för en säsong i Anton, vilka tycker ni?
Tillbaka
Topp