Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skidor för mig som börjar bli gammal och åker mer och mer pist?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kaosankan" data-source="post: 1004453" data-attributes="member: 31638"><p>Fördelen med att komma på så här års att man vill ha nya skidor är ju att det är mycket reor, nackdelen att det mesta man vill ha är slut. Black pearl verkade helt klart intressant och samma med völkl rtm men jag kunde inte hitta i rätt längd. </p><p></p><p>Völkl känns lite dyr när snåldjävulen sätter in. Är helnojig att göra ett dåligt köp och betala för mycket när det kommer till viktiga saker som skidor och bilar. För att sedan slänga tusenlappar till höger och vänster på saker jag är likgiltig inför som städ- och byggmaskiner och värdelösa högtalare. </p><p></p><p>Har kollat en del dynastar också men inte hittat någon som känns riktigt rätt. Var iväg en sväng till stadium outlet där den dyraste skidan på rean kostade 2000 men hittade inget av intresse tyvärr. Rossignolskidan finns det ett ex kvar av på en affär nära mig. Såg en annons här på freeride också om en experience 88 men den var lite för lång (177). Det är via att jag läst tester på 88:an som gjorde att jag hittade 83:an och tänker att den kanske skulle passa mig också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kaosankan, post: 1004453, member: 31638"] Fördelen med att komma på så här års att man vill ha nya skidor är ju att det är mycket reor, nackdelen att det mesta man vill ha är slut. Black pearl verkade helt klart intressant och samma med völkl rtm men jag kunde inte hitta i rätt längd. Völkl känns lite dyr när snåldjävulen sätter in. Är helnojig att göra ett dåligt köp och betala för mycket när det kommer till viktiga saker som skidor och bilar. För att sedan slänga tusenlappar till höger och vänster på saker jag är likgiltig inför som städ- och byggmaskiner och värdelösa högtalare. Har kollat en del dynastar också men inte hittat någon som känns riktigt rätt. Var iväg en sväng till stadium outlet där den dyraste skidan på rean kostade 2000 men hittade inget av intresse tyvärr. Rossignolskidan finns det ett ex kvar av på en affär nära mig. Såg en annons här på freeride också om en experience 88 men den var lite för lång (177). Det är via att jag läst tester på 88:an som gjorde att jag hittade 83:an och tänker att den kanske skulle passa mig också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skidor för mig som börjar bli gammal och åker mer och mer pist?
Tillbaka
Topp