Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidor för säsong?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wuchi" data-source="post: 181175" data-attributes="member: 33526"><p>tjena. </p><p></p><p>jag planerar att åka iväg och jobba/åka skidor hela säsongen i vinter. planerar även lite inköp av skidor men har svårt att bestämma mig.</p><p></p><p>för närvarande har jag ett par atomic beta ride 11.20 från 02/03 170cm. dessa används bara när det är extremt dåligt med snö och det är piståkning som gäller. kul att lägga stora svängar i pist med men inte mycket mer. </p><p></p><p>förra vintern införskaffade jag mig ett par salomon scream extra hot i 175. en kul skida jag använde för hela berget förra året, dock lite kort/smal för de större puderåken. (Sjukt kul i skogspuder dock) (säljs nog om jag hittar något bättre, se nedan) </p><p></p><p>frågan är ju vad man ska ha nu. till saken hör ju att jag förmodligen kommer göra en svennesäsong i åre vilket kanske inte är det mest utmanade men de blir kanske nån lite tripp till alperna också. det är alltså offpist/friåkning skidorna ska vara ämnade för. </p><p></p><p>vad ska man skaffa för skidor? </p><p></p><p>völkl mantra</p><p>head m88</p><p>rossignol B3</p><p>hendryx vodoo child</p><p>finns det mer vettiga alternativ? </p><p></p><p></p><p>tack på förhand</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wuchi, post: 181175, member: 33526"] tjena. jag planerar att åka iväg och jobba/åka skidor hela säsongen i vinter. planerar även lite inköp av skidor men har svårt att bestämma mig. för närvarande har jag ett par atomic beta ride 11.20 från 02/03 170cm. dessa används bara när det är extremt dåligt med snö och det är piståkning som gäller. kul att lägga stora svängar i pist med men inte mycket mer. förra vintern införskaffade jag mig ett par salomon scream extra hot i 175. en kul skida jag använde för hela berget förra året, dock lite kort/smal för de större puderåken. (Sjukt kul i skogspuder dock) (säljs nog om jag hittar något bättre, se nedan) frågan är ju vad man ska ha nu. till saken hör ju att jag förmodligen kommer göra en svennesäsong i åre vilket kanske inte är det mest utmanade men de blir kanske nån lite tripp till alperna också. det är alltså offpist/friåkning skidorna ska vara ämnade för. vad ska man skaffa för skidor? völkl mantra head m88 rossignol B3 hendryx vodoo child finns det mer vettiga alternativ? tack på förhand [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidor för säsong?
Tillbaka
Topp