Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor för säsongare!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wezi" data-source="post: 365156" data-attributes="member: 45749"><p>det är lite där jag ligger nu, lite valet i kvalet.. funderar just nu mellan ghetton och thrustern.. för thrustern har ju rätt bra skärning så kan tänka mig att den fungerar bra i pisten men har haft tidigare scratch fs och tyckt dom också fungerat bra i pisten så det är svårt det här..</p><p></p><p>sen har jag ju köpte ett par armada arg men är inte 100% på mitt köp, hur tror ni att ett par sånna skidor fungerar i chamonix och hur tror ni att dom fungerar för lite bc-jibb? där lär ju vara helt underbara i rent, torrt fluffigt puder men hur är dom att jibba lite med, dom är ju faktiskt ganska lätta så skulle kunna tänka mig att dom fungerar bra?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wezi, post: 365156, member: 45749"] det är lite där jag ligger nu, lite valet i kvalet.. funderar just nu mellan ghetton och thrustern.. för thrustern har ju rätt bra skärning så kan tänka mig att den fungerar bra i pisten men har haft tidigare scratch fs och tyckt dom också fungerat bra i pisten så det är svårt det här.. sen har jag ju köpte ett par armada arg men är inte 100% på mitt köp, hur tror ni att ett par sånna skidor fungerar i chamonix och hur tror ni att dom fungerar för lite bc-jibb? där lär ju vara helt underbara i rent, torrt fluffigt puder men hur är dom att jibba lite med, dom är ju faktiskt ganska lätta så skulle kunna tänka mig att dom fungerar bra? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor för säsongare!?
Tillbaka
Topp