Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor för stora!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LemmeL" data-source="post: 230367" data-attributes="member: 49567"><p>Äntligen nån som tar upp ett bra alternativ för killar i decitonklassen. Jag kör på dom och det är dom enda skidorna som håller för mig. (körde inte Sverre (eller var det Kaj?) på dom för nåt år sen? fast i 225) Har för mig det iaf. Hur som, det är bra skit iaf. Inget att hoppa med, men jävlar i havet vad dom går i pudret.</p><p></p><p>Nordica Supercharger Blower är oxå ett ok val. Dock är dom ganska mjuka, speciellt om man har satt sina tassar på ett par rockets. Jag uppfattade dom som ganska sladdriga så länge det inte var mer än 40 cm puder, efter det flyter dom på jävligt fint. Och som MnO säger, Sverre är ju inte apskit i backen med dom på fötterna. .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LemmeL, post: 230367, member: 49567"] Äntligen nån som tar upp ett bra alternativ för killar i decitonklassen. Jag kör på dom och det är dom enda skidorna som håller för mig. (körde inte Sverre (eller var det Kaj?) på dom för nåt år sen? fast i 225) Har för mig det iaf. Hur som, det är bra skit iaf. Inget att hoppa med, men jävlar i havet vad dom går i pudret. Nordica Supercharger Blower är oxå ett ok val. Dock är dom ganska mjuka, speciellt om man har satt sina tassar på ett par rockets. Jag uppfattade dom som ganska sladdriga så länge det inte var mer än 40 cm puder, efter det flyter dom på jävligt fint. Och som MnO säger, Sverre är ju inte apskit i backen med dom på fötterna. . [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor för stora!
Tillbaka
Topp