Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Skidor för telemark
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Njord" data-source="post: 104253" data-attributes="member: 40705"><p>Har åkt telemark i snart två säsonger och funderar på att investera i ett par nya skidor. Åker för tillfället på ett par Bandit X från 01/02 och åker uteslutande enbart i pisten för tillfället. Själv är jag 178cm och väger för tillfället 81kg målet är dock att gå upp till 85 kg inför kommande rugbysäsong. </p><p></p><p></p><p>Har över lag ingen bra koll på vad för skidor som är lämpliga att åka på så därför tänkte jag kolla med er om vad ni rekomenderar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Njord, post: 104253, member: 40705"] Har åkt telemark i snart två säsonger och funderar på att investera i ett par nya skidor. Åker för tillfället på ett par Bandit X från 01/02 och åker uteslutande enbart i pisten för tillfället. Själv är jag 178cm och väger för tillfället 81kg målet är dock att gå upp till 85 kg inför kommande rugbysäsong. Har över lag ingen bra koll på vad för skidor som är lämpliga att åka på så därför tänkte jag kolla med er om vad ni rekomenderar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Skidor för telemark
Tillbaka
Topp