Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor för tyngre åkare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 427566"><p>Ja, ser ingen mening att ha tjejskidor om du åker lika hårt som killar och är hyffsat duktig.</p><p>Salomons är ju rätt all-round, 1080 hade jag i två säsonger och är helnöjd. Vet inte riktigt vad modellen heter idag, men SPK och Thruster är väl något motsvarande. SPK´s midja ligger ju kring 77 på 168cm så den borde du väl kunna svänga runt med rätt okey i pisten också. </p><p></p><p>Men om du redan har ett par pistskidor kanske du skulle gå på Thrustern som är lite bredare!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 427566"] Ja, ser ingen mening att ha tjejskidor om du åker lika hårt som killar och är hyffsat duktig. Salomons är ju rätt all-round, 1080 hade jag i två säsonger och är helnöjd. Vet inte riktigt vad modellen heter idag, men SPK och Thruster är väl något motsvarande. SPK´s midja ligger ju kring 77 på 168cm så den borde du väl kunna svänga runt med rätt okey i pisten också. Men om du redan har ett par pistskidor kanske du skulle gå på Thrustern som är lite bredare! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor för tyngre åkare
Tillbaka
Topp