Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor för tyngre åkare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="T_E" data-source="post: 427570" data-attributes="member: 83854"><p>Jo, jag har kollat på thruster, verkar vara en bra skida. Nä, tyckte inte heller det fanns en anledning till och köra på tjejskidorna, sen fanns det inga som jag tyckte verkade bra o var snygga. </p><p></p><p>Tack för tipset iaf!</p><p></p><p>--------------------------------------------</p><p>Pjäxorna jag har är det flex 85 på, har upptäckt att det gör väldigt ont både när man landar och ska ge sig ut i offpist mm. </p><p></p><p>Nästa vinter ska jag väl försöka ge mig på och hoppa en del, om jag nu inte fegar ur. Dom där små barnen är juh så duktiga, så kommer en "gammal" räv och ska ge sig in i leken. </p><p>Måste nog ändå köpa nya pjäxor, men ska jag då satsa på någon med mindre flex? Vad är bra flex om man vill hoppa en del?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="T_E, post: 427570, member: 83854"] Jo, jag har kollat på thruster, verkar vara en bra skida. Nä, tyckte inte heller det fanns en anledning till och köra på tjejskidorna, sen fanns det inga som jag tyckte verkade bra o var snygga. Tack för tipset iaf! -------------------------------------------- Pjäxorna jag har är det flex 85 på, har upptäckt att det gör väldigt ont både när man landar och ska ge sig ut i offpist mm. Nästa vinter ska jag väl försöka ge mig på och hoppa en del, om jag nu inte fegar ur. Dom där små barnen är juh så duktiga, så kommer en "gammal" räv och ska ge sig in i leken. Måste nog ändå köpa nya pjäxor, men ska jag då satsa på någon med mindre flex? Vad är bra flex om man vill hoppa en del? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor för tyngre åkare
Tillbaka
Topp