Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor för tyngre åkare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 427585" data-attributes="member: 32948"><p>Finns igen anledning att köra på tjejgrejjer och du är en så pass stadig flicka. Alla andra skidor är ju unisexskidor, både för kvinnor och män... Bara att börja prova massa skidor! Märket spelar ingen roll, alla skidor byggs i samma fabrik i kina ändå... (ok, inte riktigt. Men nästan...)</p><p></p><p>Ang. pjäxorna låter det som om du helt enkelt har ett par kassa pjukkor. Har du breda fötter är många av atomics och salomons modeller kanske inte att tänka på. Är dock svårt att generalisera, då jag själv har riktiga kalle-anka fötter och ändå salomonpjuck. Det finns bara ETT enda sätt att få ett par pjäxor på. Gå till en butik med bra rykte om att vara duktiga på pjäxor, snacka med en bra bootfitter och få dem anpassade till dig. Gör även en formgjuten sula. Punkt slut. </p><p></p><p>Ang. ont i benhinnor vid hoppande, sök i forumet. finns massor med info där...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 427585, member: 32948"] Finns igen anledning att köra på tjejgrejjer och du är en så pass stadig flicka. Alla andra skidor är ju unisexskidor, både för kvinnor och män... Bara att börja prova massa skidor! Märket spelar ingen roll, alla skidor byggs i samma fabrik i kina ändå... (ok, inte riktigt. Men nästan...) Ang. pjäxorna låter det som om du helt enkelt har ett par kassa pjukkor. Har du breda fötter är många av atomics och salomons modeller kanske inte att tänka på. Är dock svårt att generalisera, då jag själv har riktiga kalle-anka fötter och ändå salomonpjuck. Det finns bara ETT enda sätt att få ett par pjäxor på. Gå till en butik med bra rykte om att vara duktiga på pjäxor, snacka med en bra bootfitter och få dem anpassade till dig. Gör även en formgjuten sula. Punkt slut. Ang. ont i benhinnor vid hoppande, sök i forumet. finns massor med info där... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor för tyngre åkare
Tillbaka
Topp