Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor för tyngre åkare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="T_E" data-source="post: 427589" data-attributes="member: 83854"><p>Jo, jag har varit i en bra butik: pröjsade bara för pjäxorna+ special sula, sen har dom lästat den ca 6 ggr åt mig, gratis. Han har ritat och donat, han som lästar pjäxor är riktigt duktig. Dom har gjort allt dom kunnat, men det blir inte bättre. Det kändes bra första dagen sen var allt ett helvete igen. Sulan är formgjuten, men hjälper inte det heller. Synd bara att man slängde ut 4500 kr på det. Ska göra ett nytt försök emd dom nästa säsong så. </p><p></p><p>Denna pjäxa är rätt bred, salomons var smalare. Ja så jag vet inte vad jag ska göra. Funderar på och gå till grannen som är skiduthyrare och även fixar pjäxor och se om han kan göra något åt dom. Annars får det väl ta och bli nya pjäxor igen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="T_E, post: 427589, member: 83854"] Jo, jag har varit i en bra butik: pröjsade bara för pjäxorna+ special sula, sen har dom lästat den ca 6 ggr åt mig, gratis. Han har ritat och donat, han som lästar pjäxor är riktigt duktig. Dom har gjort allt dom kunnat, men det blir inte bättre. Det kändes bra första dagen sen var allt ett helvete igen. Sulan är formgjuten, men hjälper inte det heller. Synd bara att man slängde ut 4500 kr på det. Ska göra ett nytt försök emd dom nästa säsong så. Denna pjäxa är rätt bred, salomons var smalare. Ja så jag vet inte vad jag ska göra. Funderar på och gå till grannen som är skiduthyrare och även fixar pjäxor och se om han kan göra något åt dom. Annars får det väl ta och bli nya pjäxor igen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor för tyngre åkare
Tillbaka
Topp