Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor halvfabrikat
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gubbfan" data-source="post: 64071" data-attributes="member: 13851"><p>Det var TM EX alltså telemarksvarianten av R Ex en.</p><p></p><p>Frånsett utförandekvaliten är det en toppenskida, Faktiskt bättre än R EX enligt min smak. Något mjukare och betydligt följsammare.</p><p></p><p>Att jag gick på en blåsning och inte kollade sickelvarianten berodde på att den inte fanns att tillgå med den bindningen jag ville ha hos min normala sporthandlare och det blev en postorder i stället.</p><p></p><p>Men konkava skidor har jag råkat ut för även på ett par Fischer Big Sticks. </p><p>Så Atomic är nog inte ensamma.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gubbfan, post: 64071, member: 13851"] Det var TM EX alltså telemarksvarianten av R Ex en. Frånsett utförandekvaliten är det en toppenskida, Faktiskt bättre än R EX enligt min smak. Något mjukare och betydligt följsammare. Att jag gick på en blåsning och inte kollade sickelvarianten berodde på att den inte fanns att tillgå med den bindningen jag ville ha hos min normala sporthandlare och det blev en postorder i stället. Men konkava skidor har jag råkat ut för även på ett par Fischer Big Sticks. Så Atomic är nog inte ensamma. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor halvfabrikat
Tillbaka
Topp