Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor: Hendryx vs Soul
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pedal" data-source="post: 616697" data-attributes="member: 89342"><p>hendrix skidan känner jag inte till mer än att jag hört mycke gott om dom, souls modell program skiljer sig framföralt i hårdhet o svängradie mellan varandra, den vita har snabb svängning oc en radie under 20 den har altså potential även i sverige. dom svarta o orange som jag kört mest på är riktit roliga skidor. dom orange är en ren skogsmaskin som är grym i smalare backar o ofpistskogar, den kräver inte megabrant för att vara rolig den svarta däremot kräver grym fart o lutning för att bli underhålande. däremot är ingen av dom nån höjadare på blåis. men vill du ha en fet alroundskida kan den vita mycket väl va ditt alternativ, hendryx tänkte ja testa på månda. att dom e slut tror jag inte på såg ett gäng i butik häromdan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pedal, post: 616697, member: 89342"] hendrix skidan känner jag inte till mer än att jag hört mycke gott om dom, souls modell program skiljer sig framföralt i hårdhet o svängradie mellan varandra, den vita har snabb svängning oc en radie under 20 den har altså potential även i sverige. dom svarta o orange som jag kört mest på är riktit roliga skidor. dom orange är en ren skogsmaskin som är grym i smalare backar o ofpistskogar, den kräver inte megabrant för att vara rolig den svarta däremot kräver grym fart o lutning för att bli underhålande. däremot är ingen av dom nån höjadare på blåis. men vill du ha en fet alroundskida kan den vita mycket väl va ditt alternativ, hendryx tänkte ja testa på månda. att dom e slut tror jag inte på såg ett gäng i butik häromdan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor: Hendryx vs Soul
Tillbaka
Topp