Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidor i Kanada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ella_swan94" data-source="post: 1075073" data-attributes="member: 149089"><p>Terrängen du nämner finns i både red och White. Red är lite större, lite nyare liftar och lite mer kommersiellt än Whitewater. Rev skryter ju alltid om sina många fallhöjdsmeter men som du säger börjar det på låg höjd, så man måste ta två kabiner för att komma till den bra åkningen och sedan håller man sig högst upp, även om det går att åka hela vägen ner. Det är ju där uppe du turar och där är snön bra.</p><p></p><p>Flest svenskar, och bummare över huvud taget, finns i revy. I Nelson (White) och Rossland (red) känns det som att det är mest locals eller genomresande.</p><p></p><p>Förresten så ligger Nelson inte 10 min från White, snarare 20-25 min. Och bussen som tar typ 50 min om jag minns rätt går en gång om dagen. Bäst att köra eller lifta till backen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ella_swan94, post: 1075073, member: 149089"] Terrängen du nämner finns i både red och White. Red är lite större, lite nyare liftar och lite mer kommersiellt än Whitewater. Rev skryter ju alltid om sina många fallhöjdsmeter men som du säger börjar det på låg höjd, så man måste ta två kabiner för att komma till den bra åkningen och sedan håller man sig högst upp, även om det går att åka hela vägen ner. Det är ju där uppe du turar och där är snön bra. Flest svenskar, och bummare över huvud taget, finns i revy. I Nelson (White) och Rossland (red) känns det som att det är mest locals eller genomresande. Förresten så ligger Nelson inte 10 min från White, snarare 20-25 min. Och bussen som tar typ 50 min om jag minns rätt går en gång om dagen. Bäst att köra eller lifta till backen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidor i Kanada
Tillbaka
Topp