Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidor i Kanada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Thol" data-source="post: 1075096" data-attributes="member: 143087"><p>Skulle väl säga att Red är det berg med minst toppturstillgänglighet, White och Revy finns mycket och bra på lite olika sätt. väljer du något av dem skulle jag nog ändå försöka ta mig till båda minst en gång.</p><p></p><p>Som snowboardåkare själv har jag inget att klaga på något av ställena, boothike fungerar bra, splitboard ännu bättra såklart. Kan inte säga så mycket om levnaden i byarna faktiskt, men Både Revy och White verkar ha typiska backcountry folk i.</p><p></p><p>Skulle nog inte säga att snökvaliten är speciellt stor bland dessa, den absolut bästa snökvaliteten var i Red Mountain så det kan variera.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Thol, post: 1075096, member: 143087"] Skulle väl säga att Red är det berg med minst toppturstillgänglighet, White och Revy finns mycket och bra på lite olika sätt. väljer du något av dem skulle jag nog ändå försöka ta mig till båda minst en gång. Som snowboardåkare själv har jag inget att klaga på något av ställena, boothike fungerar bra, splitboard ännu bättra såklart. Kan inte säga så mycket om levnaden i byarna faktiskt, men Både Revy och White verkar ha typiska backcountry folk i. Skulle nog inte säga att snökvaliten är speciellt stor bland dessa, den absolut bästa snökvaliteten var i Red Mountain så det kan variera. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidor i Kanada
Tillbaka
Topp