Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
skidor i Nya Zeeland!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="A-MRasmus" data-source="post: 39153" data-attributes="member: 14121"><p>Åk till Wanaka (Cardrona, Tremble Cone) om ni vill leva ett lung o härligt liv. Vill ni ha litt mer fart o fest åk till Queenstown (Cornet peak och The Remakables) . Från dessa byar kör ni upp till backarna. Jag tror Cardrona och tremble Cone har de besta parkerna. Skulle personligen rekomendera att bo i Wanaka och sen ta ett besök eller två i Queenstown (går bussar fram och tillbaka flera gånger dagligen. Men ett het tips är att skaffa en billig bil när ni kommer ner och at sälja den när ni drar, skall ni inte vara där så länge så hyr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="A-MRasmus, post: 39153, member: 14121"] Åk till Wanaka (Cardrona, Tremble Cone) om ni vill leva ett lung o härligt liv. Vill ni ha litt mer fart o fest åk till Queenstown (Cornet peak och The Remakables) . Från dessa byar kör ni upp till backarna. Jag tror Cardrona och tremble Cone har de besta parkerna. Skulle personligen rekomendera att bo i Wanaka och sen ta ett besök eller två i Queenstown (går bussar fram och tillbaka flera gånger dagligen. Men ett het tips är att skaffa en billig bil när ni kommer ner och at sälja den när ni drar, skall ni inte vara där så länge så hyr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
skidor i Nya Zeeland!
Tillbaka
Topp