Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor / Lagg - vilka har ni ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BlackHawaii" data-source="post: 50801" data-attributes="member: 29404"><p>Rossingol race storslalom 193cm, fjolårets modell och förbannat stabila. Bättre isgrepp finns inte. </p><p></p><p>Atomic 10.22 191cm, några år gammla och börjar bli slitna men funkar än. </p><p></p><p>Atomic 9,12 160cm, två par, för kort för crusingåkning men helt ok om backen är kort. </p><p></p><p>Völkl, röda gammla storslalomlagg, 183cm, inne på sista säsongen men de är jävligr sköna att crusa på, lagom långa, lagom hårda, lagom radie. Jag kommer sakna dig...</p><p>Ska nog skruva på telisbindningar på dessa. </p><p></p><p>Det ända jag saknar i skidgarderoben är att par feta puderskidor, gammla raceskidor i all ära men de är inte så bereda och myuja att de passar när snön ligger bottenlös. </p><p>Är det nån som har något tips? De ska va lång, +190cm och tåla riktigt hård åkning. </p><p></p><p>Något till salu ????</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BlackHawaii, post: 50801, member: 29404"] Rossingol race storslalom 193cm, fjolårets modell och förbannat stabila. Bättre isgrepp finns inte. Atomic 10.22 191cm, några år gammla och börjar bli slitna men funkar än. Atomic 9,12 160cm, två par, för kort för crusingåkning men helt ok om backen är kort. Völkl, röda gammla storslalomlagg, 183cm, inne på sista säsongen men de är jävligr sköna att crusa på, lagom långa, lagom hårda, lagom radie. Jag kommer sakna dig... Ska nog skruva på telisbindningar på dessa. Det ända jag saknar i skidgarderoben är att par feta puderskidor, gammla raceskidor i all ära men de är inte så bereda och myuja att de passar när snön ligger bottenlös. Är det nån som har något tips? De ska va lång, +190cm och tåla riktigt hård åkning. Något till salu ???? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor / Lagg - vilka har ni ?
Tillbaka
Topp