Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor läng och skida.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PLindgreen" data-source="post: 358423" data-attributes="member: 76821"><p>Hej!</p><p></p><p>Undrar över vilken läng och vilka skidor ni tycker jag ska köpa =)</p><p>Är lite till en nybörjare på skidor, har åkt skidor när jag var lite och åkt lite bladz dom senast 3 vintrarna, åker inte så ofta, dock vill jag ändra på det då det är jäkligt roligt, Är 183cm lång och väger 80kg... åker både i park och offpist</p><p>Har titta på två skidor i bra prisklass på alpingaraget.se </p><p>Dessa två</p><p><a href="http://www.alpingaraget.se/component/page,shop.product_details/flypage,shop.ski/product_id,312/category_id,12/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,36/" target="_blank">http://www.alpingaraget.se/component/page,shop.product_details/flypage,shop.ski/product_id,312/category_id,12/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,36/</a></p><p>och</p><p><a href="http://www.alpingaraget.se/component/page,shop.product_details/flypage,shop.ski/product_id,304/category_id,12/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,36/" target="_blank">http://www.alpingaraget.se/component/page,shop.product_details/flypage,shop.ski/product_id,304/category_id,12/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,36/</a></p><p></p><p>Däremot vet jag itne vilken läng jag ska ha... Dynastar skidor är billigare och jag är mest inne på dom då priset är bra =) men jag vet inte är det nå bra skidor? eller lika bra att satsa på salomon direkt?.... Har läst runt lite och dom flesta säger att man ska ha längre skidor än sig själv vilket känns konstigt tycker jag =) Men ni kan ju se på länkarna vad det finns för längder på skidorna och säga vad ni tror passar mig =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PLindgreen, post: 358423, member: 76821"] Hej! Undrar över vilken läng och vilka skidor ni tycker jag ska köpa =) Är lite till en nybörjare på skidor, har åkt skidor när jag var lite och åkt lite bladz dom senast 3 vintrarna, åker inte så ofta, dock vill jag ändra på det då det är jäkligt roligt, Är 183cm lång och väger 80kg... åker både i park och offpist Har titta på två skidor i bra prisklass på alpingaraget.se Dessa två [URL]http://www.alpingaraget.se/component/page,shop.product_details/flypage,shop.ski/product_id,312/category_id,12/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,36/[/URL] och [URL]http://www.alpingaraget.se/component/page,shop.product_details/flypage,shop.ski/product_id,304/category_id,12/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,36/[/URL] Däremot vet jag itne vilken läng jag ska ha... Dynastar skidor är billigare och jag är mest inne på dom då priset är bra =) men jag vet inte är det nå bra skidor? eller lika bra att satsa på salomon direkt?.... Har läst runt lite och dom flesta säger att man ska ha längre skidor än sig själv vilket känns konstigt tycker jag =) Men ni kan ju se på länkarna vad det finns för längder på skidorna och säga vad ni tror passar mig =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor läng och skida.
Tillbaka
Topp