Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor läng och skida.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 358475" data-attributes="member: 33485"><p>K2 skidan du tar upp är känd för att vara en av de bästa allroundskidorna om man åker mycket park.</p><p></p><p>Om en skida är gjord med cap- eller sandwichbygge får man läsa sig till. Men i regel så är både de flesta K2 och salomonskidorna capbyggen. Dock finns det folk som har bättre koll på vad som är cap/sandwich på denna sida än vad jag har.</p><p></p><p>Vad det gäller tyske herr conrad så finns det en engelsk och en tysk flagga längst upp till höger på sidan, klicka på den engelska och all jobbig tyska är borta.</p><p></p><p>Här har du ett alternativ, som är sandwich, med lite olika bindningar <a href="http://www.sport-conrad.com/Liste_Bindung.asp?sub_Kat=40&TheKategorie=&Type=&Set=chck2erSet&set_type_id=FREERIDE&DerSki=70005116" target="_blank">http://www.sport-conrad.com/Liste_Bindung.asp?sub_Kat=40&TheKategorie=&Type=&Set=chck2erSet&set_type_id=FREERIDE&DerSki=70005116</a></p><p></p><p>Däremot så kan det vara lite knapert med de olik längderna på förra årets prylar.. Men fortsätt kolla på S-C så hittar du nog något.</p><p></p><p>Förlåt Hasse <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 358475, member: 33485"] K2 skidan du tar upp är känd för att vara en av de bästa allroundskidorna om man åker mycket park. Om en skida är gjord med cap- eller sandwichbygge får man läsa sig till. Men i regel så är både de flesta K2 och salomonskidorna capbyggen. Dock finns det folk som har bättre koll på vad som är cap/sandwich på denna sida än vad jag har. Vad det gäller tyske herr conrad så finns det en engelsk och en tysk flagga längst upp till höger på sidan, klicka på den engelska och all jobbig tyska är borta. Här har du ett alternativ, som är sandwich, med lite olika bindningar [URL]http://www.sport-conrad.com/Liste_Bindung.asp?sub_Kat=40&TheKategorie=&Type=&Set=chck2erSet&set_type_id=FREERIDE&DerSki=70005116[/URL] Däremot så kan det vara lite knapert med de olik längderna på förra årets prylar.. Men fortsätt kolla på S-C så hittar du nog något. Förlåt Hasse ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor läng och skida.
Tillbaka
Topp