Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor lixom...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hula-Hula" data-source="post: 65854" data-attributes="member: 38898"><p>Tjena inom ett tag funderar jag på att införa ett nytt köp av skidor...</p><p></p><p>jag har funderat lite fram och tillbaka på vilka skidor jag vill ha...</p><p></p><p>jag kan få Völkl P60 GC Racing för ca 4000 med bindning som är demokörda (nypris ca 10 000) så det tycker jag verkar som en ganska vettig skida... nu vill jag bara ha lite råd av några kunniga av er som kanske kan vetas:</p><p></p><p>Vilka är dom bästa racing carve skidorna på marknaden enligt dig/er?</p><p></p><p>tack på förhand!</p><p></p><p>MVH:DixoN!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hula-Hula, post: 65854, member: 38898"] Tjena inom ett tag funderar jag på att införa ett nytt köp av skidor... jag har funderat lite fram och tillbaka på vilka skidor jag vill ha... jag kan få Völkl P60 GC Racing för ca 4000 med bindning som är demokörda (nypris ca 10 000) så det tycker jag verkar som en ganska vettig skida... nu vill jag bara ha lite råd av några kunniga av er som kanske kan vetas: Vilka är dom bästa racing carve skidorna på marknaden enligt dig/er? tack på förhand! MVH:DixoN! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor lixom...
Tillbaka
Topp