Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidor med Lufthansa, vad gäller?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TopiNieminen" data-source="post: 1142627" data-attributes="member: 164371"><p>Jag har precis köpt biljetter via nån slitigt resesite, och fick några light fare-plåtar som jag har uppgraderat efteråt med 23kg eller så mycket det gick och får nu betala minst 90€ extra hemåt för då flyger jag med Austrian air. Ut flyger jag med Lufthansa men vet inget om det kostar extra för skidor hos den, med de ska med iaf. </p><p></p><p>Jag tycker att det ska finnas en skibaggage button på hemsidan redan så att man får med sig allt och rätt pris på en gång. Jag betalar gärna, men orkar inte maila flera gånger fram och tillbaka om samma sak varje gång. </p><p> </p><p>Så hur blir det med mina skidor hos Lufthansa om jag har uppgraderat mina light fare-biljetter med 23kg och har anmält mina skidor också?</p><p></p><p>Hos Austrian air får jag ta med mig 23kg + 8kg +12kg skidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TopiNieminen, post: 1142627, member: 164371"] Jag har precis köpt biljetter via nån slitigt resesite, och fick några light fare-plåtar som jag har uppgraderat efteråt med 23kg eller så mycket det gick och får nu betala minst 90€ extra hemåt för då flyger jag med Austrian air. Ut flyger jag med Lufthansa men vet inget om det kostar extra för skidor hos den, med de ska med iaf. Jag tycker att det ska finnas en skibaggage button på hemsidan redan så att man får med sig allt och rätt pris på en gång. Jag betalar gärna, men orkar inte maila flera gånger fram och tillbaka om samma sak varje gång. Så hur blir det med mina skidor hos Lufthansa om jag har uppgraderat mina light fare-biljetter med 23kg och har anmält mina skidor också? Hos Austrian air får jag ta med mig 23kg + 8kg +12kg skidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidor med Lufthansa, vad gäller?
Tillbaka
Topp