Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidor med Lufthansa, vad gäller?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="WillyTheKid" data-source="post: 1194283" data-attributes="member: 169850"><p>Jag flög från Landvetter via Frankfurt till Denver i januari i år. Meddelade Lufthansa att jag hade skidor med mig. Har ett vadderat skidfodral på hjul som jag använder, där jag även får plats med skidor, stavar, kläder och annat, allt med maxvikt 23 kg. har en pjäxbag i form av Fischers raceryggsäck där jag har pjäxor, hjälm, glasögon och skalkläder, maxvikt 8 kg, som går som handbagage. Man är precis på gränsen med vikten med 8 kg...man kan ju ta på sig jackan när man går ombord... Inga som helst problem att flyga med denna packning. Har flugit samma resa med Brittish Airways och de har 23 kg som gräns på handbagage, vilket gör att jag kommer att flyga med BA i fortsättningen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="WillyTheKid, post: 1194283, member: 169850"] Jag flög från Landvetter via Frankfurt till Denver i januari i år. Meddelade Lufthansa att jag hade skidor med mig. Har ett vadderat skidfodral på hjul som jag använder, där jag även får plats med skidor, stavar, kläder och annat, allt med maxvikt 23 kg. har en pjäxbag i form av Fischers raceryggsäck där jag har pjäxor, hjälm, glasögon och skalkläder, maxvikt 8 kg, som går som handbagage. Man är precis på gränsen med vikten med 8 kg...man kan ju ta på sig jackan när man går ombord... Inga som helst problem att flyga med denna packning. Har flugit samma resa med Brittish Airways och de har 23 kg som gräns på handbagage, vilket gör att jag kommer att flyga med BA i fortsättningen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidor med Lufthansa, vad gäller?
Tillbaka
Topp