Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor och pjäxor - Hoppa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="scrdj" data-source="post: 555928" data-attributes="member: 96400"><p>Har nyligen flyttat till Oslo och tänkte skaffa säsongskort i Holmenkollen nu i vinter (Stockholmare som är så är man inte direkt bortskämd med att kunna åka varje helg).</p><p></p><p>Antar att det inte är alltför bra åkning så tänkte ta och bättre på mina skills i parken.</p><p></p><p>Hoppade mycket när ajg var mindre men var tvungen att sluta pga att jag hade så satans hård "plös" och fick blåmärken på smalbenen. Vilket ledde till att jag knappt kunde åka utan att det gjorde förbannat ont.</p><p></p><p>Tänkte därför höra efter ifall ni har förslag på ett par pjäxor som är mjuka mot smalbenet när man landar? Tips på ett par skidor som bara går att leka med? Skall inte vara alltför dyrt då jag redan har allt jag behöver för att åka i pist. </p><p></p><p>I värsta fall får man väl gå över till att åka Snowboard <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="scrdj, post: 555928, member: 96400"] Har nyligen flyttat till Oslo och tänkte skaffa säsongskort i Holmenkollen nu i vinter (Stockholmare som är så är man inte direkt bortskämd med att kunna åka varje helg). Antar att det inte är alltför bra åkning så tänkte ta och bättre på mina skills i parken. Hoppade mycket när ajg var mindre men var tvungen att sluta pga att jag hade så satans hård "plös" och fick blåmärken på smalbenen. Vilket ledde till att jag knappt kunde åka utan att det gjorde förbannat ont. Tänkte därför höra efter ifall ni har förslag på ett par pjäxor som är mjuka mot smalbenet när man landar? Tips på ett par skidor som bara går att leka med? Skall inte vara alltför dyrt då jag redan har allt jag behöver för att åka i pist. I värsta fall får man väl gå över till att åka Snowboard :( [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor och pjäxor - Hoppa
Tillbaka
Topp