Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor och pjäxor - Hoppa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 556323" data-attributes="member: 46762"><p>Nope, den är inte tredelad. Varken SPK-serien med Kaos, Krypton och Pro Model, eller friåkningsserien med Ghost och Shogun. Dock skall Ghost och Shogun ha ett väldigt "tredelspjäxelikt" enligt de på TGR som körde Ghost förra året (de har ju ändrat flexen tills i år men jag antar att inget är förändrat). Det är mycket bra pjäxor, men det är inte riktigt samma sak. Men nöjd blir man nog, och man slipper nog benhinneproblem om man haft det tidigare...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 556323, member: 46762"] Nope, den är inte tredelad. Varken SPK-serien med Kaos, Krypton och Pro Model, eller friåkningsserien med Ghost och Shogun. Dock skall Ghost och Shogun ha ett väldigt "tredelspjäxelikt" enligt de på TGR som körde Ghost förra året (de har ju ändrat flexen tills i år men jag antar att inget är förändrat). Det är mycket bra pjäxor, men det är inte riktigt samma sak. Men nöjd blir man nog, och man slipper nog benhinneproblem om man haft det tidigare... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor och pjäxor - Hoppa
Tillbaka
Topp