Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor / Pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="J-rockner" data-source="post: 455205" data-attributes="member: 74169"><p>Om du åker mycke skidor och jibbar osv. Så kommer du känna av den stooooora skillnaden mellan att han jibb pjäxer och slalom pjäxor. Tror att årets spk model är bäst.</p><p></p><p>Hur långa skidor man har är ju en smak fråga, Själv kör jag på 176 cm när jag är 167 cm , Så det är helt upp till dig vilken längd du ska ha, pröva dig fram <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="J-rockner, post: 455205, member: 74169"] Om du åker mycke skidor och jibbar osv. Så kommer du känna av den stooooora skillnaden mellan att han jibb pjäxer och slalom pjäxor. Tror att årets spk model är bäst. Hur långa skidor man har är ju en smak fråga, Själv kör jag på 176 cm när jag är 167 cm , Så det är helt upp till dig vilken längd du ska ha, pröva dig fram :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidor / Pjäxor
Tillbaka
Topp